6 תשובות
אני פעם הייתי עושה כל יום
יש לה תוכנית אימונים מסודרת שהיא מראה באיזה ימים וכמה סרטונים
שואל השאלה:
^אני עושה את התוכנית אימונים אבל זה מראה לעשות כל יום אבל גם חלק אומרין שלא כדי לעשות כל יום....
^אני עושה את התוכנית אימונים אבל זה מראה לעשות כל יום אבל גם חלק אומרין שלא כדי לעשות כל יום....
ממליצה לא לעשות כול יום.מנסיון,תבחרי כמה סירטונים שאת אוהבת-בטן/תחת/רגליים ותעשי לדוגמה יום כן יום לא.
יום אחד את כול הסירטונים שבחרת,יום אחר מנוחה,וכך הלאה,מניסיון זה הכי טוב.
יום אחד את כול הסירטונים שבחרת,יום אחר מנוחה,וכך הלאה,מניסיון זה הכי טוב.
אני עושה כל יום חוץ משישי שזה טיפה לחוץץ לי
אני עושה 6 פעמים בשבוע
ראשון עד שישי
ראשון עד שישי
באותו הנושא: