7 תשובות
כן. זה קצת
וואי זה ממש קצת
מעט מדי אבל תזכרי מחר זה יום חדש והכל בסדר :)
כן נשמה זה כלום..אבל לא נורא יש ימים כאלה רק תדאגי שזה חד פעמי ולא משהו שקורה באופן תמידי
זה קצת אבל לא נורא. בלי רגשות אשם מחר תוכלי טוב יותר
שואל השאלה:
נהייתי רעבה אבל אני לא מסוגלת לאכול עודד מה לעשות
נהייתי רעבה אבל אני לא מסוגלת לאכול עודד מה לעשות
אנונימית
למה את לא מסוגלת? אולי תאגלי משהו קטן לאט לאט אולי תנשנשי משהו?
באותו הנושא: