12 תשובות
זה היה מקל אבל לא
לא
אנונימית
לא יהיה שנאה וגזענות לערבים
זה לא כל כך ישנה משהו אז לא כזה אכפת לי
שואל השאלה:
אנחנו איזה 0.2%
אנחנו איזה 0.2%
כן.
גאה להיות יהודיה. דווקא בגלל שאנחנו 0.2% זה הופך אותי לנדירה.
בכללי אנחנו רק 2.0% ואנחנו בכל מקום בעולם מגו'דו עד סרטי מארבל.
ואנחנו עושים כזה רעש שכל עולם מדבר עלינו.
בכללי אנחנו רק 2.0% ואנחנו בכל מקום בעולם מגו'דו עד סרטי מארבל.
ואנחנו עושים כזה רעש שכל עולם מדבר עלינו.
אנונימית
שואל השאלה:
כן יהודים אבל^
כן יהודים אבל^
לא, כמו שסיירת מטכ"ל הם לא הרוב.
אין ליהדות (לפי השיטות שאני הולך לפיהן) רצון לגייר אנשים ולהגדיל את היהדות בצורה מלאכותית. אדם שירצה לקחת את האחריות הקשה הזאת, את העול של המצוות (והשכר שמגיע בצד העבודה), יוכל להתגייר.
אבל לא כולם מקבלים את האחריות הזו.
אין ליהדות (לפי השיטות שאני הולך לפיהן) רצון לגייר אנשים ולהגדיל את היהדות בצורה מלאכותית. אדם שירצה לקחת את האחריות הקשה הזאת, את העול של המצוות (והשכר שמגיע בצד העבודה), יוכל להתגייר.
אבל לא כולם מקבלים את האחריות הזו.
לא אכפת לי ככ אבל הייתי רוצה שיהיה מקום לכל דת, בלי גזענות וכפייה
ברור, רק היהדות היא הדת הנכונה
באותו הנושא: