6 תשובות
לדעתי כן
התבוללות ביהדות היא חמורה באותו קנה מידה, מה שאת שואלת זה נטו סטטיסטית.
כן אם היהדות הייתה גדולה יותר, הייתה יותר התבוללות, ודווקא היו יותר ארגונים יהודיים שמנסים לשמור על האחדות.
^אני בן אח יקר
גם את בת, סתם מחזיר לך חחח
ברור
זו שאלה שלא יכולה לתפוס גם בתאוריה, לו היהדות נייתה הדת הגדולה היא לא הייתה היהדות (שהרי על פי הדת: היהודים הם קבוצה 'משפחתית' שמובדלים משאר העולם).