4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודעת שהרוב ככה ואפילו יותר גרוע אבל אני רוצה לצאת מזה וזה כל פעם חוזר
שואל השאלה:
אוקיי אנסה את זה תודה:)
זה תיאור של כל בן אדם שאני מכיר בגילי
גם אני הייתי ככה, תמצאי לעצמך אולי תחביבים חדשים תמצאי כל יום את המוטיבציה החדשה שלך לקום מהמיטה ולסדר את החדר או סתם לצאת החוצה לנשום אוויר :)