6 תשובות
לא הגיוני 4 קילו אולי 2 אבל זה יתאזן לך מחר בבוקר
זה בגלל נפיחות ונוזלים אל תמדדי משקל אחרי אוכל.. מחר בבוקר את באמת תראי אם עלית או לא
שקלת שניה אחרי שאכלת זה הגיוני קצת
זה יורד מהר את תלכי לשירותים ואת זזה זה לא כמו שזה נראה
וזה בסדר לגמרי אחותי!! בתאבון מקווה שהיה לך טעים :))
שואל השאלה:
אכלתי מלא מהמוקפץ של הירקות רק הירקות כמה קלוריות אכלתי
אהובה לוקח זמן לאכול להתעכל, לא נשקלים מיד אחרי ארוחה הכל טוב
אין מצב בחיים שעלית 4 קילו. אולי אולי חצי קילו או גג קילו. לא נשקלים אחרי אוכל. תשתי וזה יתאזן לך מחר בבוקר. נשקלים בבוקר על בטן ריקה לא אחרי אוכל.