8 תשובות
לא חושבת שאפשרי להפסיק בלי עזרת פסיכולוג או מישהו מקצועי שצריך לדבר איתו בנושא
שואל השאלה:
נפלא. לעזאזל.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מפחדת מכלום -_-
אנונימית
נעע, אל תהיי כזו
זה יכול רק לעזור לך (:
שואל השאלה:
כמובן, כמובן. אבל אני לא יודעת לדבר על בעיותיי הקטנות בחיי הקטנים. רק לכתוב.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חוששת! אולי כן! לא יודעת! נמאס לי לחשוש!
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני בוטחת שיהיו לי התקפי חרדה. אני אסמוך עלייך שיש פה היגיון?
אנונימית
פחד וחרדה זה לדמיין סיטואציה ש99% בחיים לא תיקרה.

משהו שעזר לי להיתמודד זה כשהייתי בסיטואציה רגילה והמוח שלי החליט לקבל חרדה ולהיכנס למחשבות של פחד, דימיינתי בכוח איך המחשבות האלה הם בעצם מתיחה על עצמי, או שהסיטואציה ניגמרת במשהו חיובי.. זה להכריח את עצמך לחשוב שונה ממה שאת אוטומטית חושבת וככה להבין שהכל בראש ורוב החרדות זה סתם דימיון שמלחיץ אותך
אנונימית