4 תשובות
שואל השאלה:
לא לא זה לא שקשה לי לעשות אני פשוט לא עושה אבל תודה(: ^^
לא לא זה לא שקשה לי לעשות אני פשוט לא עושה אבל תודה(: ^^
אנונימית
כן
יכול להיות, אבל בכל מקרה כדאי ללכת לרופא המשפחה לבדוק שהכל תקין. יכול להיות שיש נניח אסטמה ולכן קשה לעשות פעילות גופנית.
יש מצב
באותו הנושא: