9 תשובות
הוא מציל את מי שרואי לכך, ואת מי הוא רואה לנכון להציל.
שואל השאלה:
אם הוא רוצה שנבין שרק הוא יכול להציל אותנו למה הוא לא מציל אותנו?
זה כמו הבטחה שלא קיימו
אם הוא רוצה שנבין שרק הוא יכול להציל אותנו למה הוא לא מציל אותנו?
זה כמו הבטחה שלא קיימו
אנונימית
הוא מקיים את השנאה ואת האנטישמיות כדי לשמור עלינו שלא נתבולל
כך היה תמיד השם רכב על הגויים בכל פעם שעם ישראל ירד רוחנית בשביל לגרום לנו לחזור אליו ולדבר איתו
זה כתוב מפורש בפרשת בחוקותי שם השם עושה עם כנסת ישראל תנאי
וגם לעתיד לבוא כתוב שאם יעשו תשובה מיד נגאלים ואם לאו יעמיד עליהם מלך שגזרותיו קשות כהמן ויעשו תשובה בכפיה ומיד נגאלים
כך היה תמיד השם רכב על הגויים בכל פעם שעם ישראל ירד רוחנית בשביל לגרום לנו לחזור אליו ולדבר איתו
זה כתוב מפורש בפרשת בחוקותי שם השם עושה עם כנסת ישראל תנאי
וגם לעתיד לבוא כתוב שאם יעשו תשובה מיד נגאלים ואם לאו יעמיד עליהם מלך שגזרותיו קשות כהמן ויעשו תשובה בכפיה ומיד נגאלים
כי זה מה מבדיל אותנו מן הגויים, ושומר עלינו מהתבוללות, זאת הדרך של ה' להחזיר אותנו בתשובה (שנבין שאין עוד מלבדו, ורק הוא יתברך יכול להציל אונתו מן הגויים).
כי ה לא שולט באנשים ששונאים יהודיפ
אנונימית
ההורים שלך מגיעים איתך לבית הספר כדי לגונן עלייך מיחס רע של בנות בכיתה?
בגלל כל החטאים שלנו
זה כמו שהיה את השואה ובגללה בסוף יש לנו מדינה אני מאמינה שעוד מעט הוא יעשה משהו אנחנו העם הנבחר :)
דרכיו של אלוהים הם נסתרות , אין לזה ממש תשובה או הסבר
באותו הנושא: