8 תשובות
חה כן מתרגלים
זה לאט לאט הופך קל יותר
לאט ובזהירות
שואל השאלה:
רעידות זה נורמלי?
אנונימי
כיף
תנסה להרגע הכל טוב
כן כי אתה עייף
אין פה שום דבר שהוא קשה או בכוח ישנים עד הצהריים ואז לא נרדמים בלילה.. הלוואי שהייתי מצליחה להרדם החיים שלי היו הרבה יותר קלים