3 תשובות
פשוט גרעון קלורי את לא צריכה ספורט
זה 70% תזונה אם תתמידי בתזונה נכונה וגרעון קלורי את תורידי במשקל
מן הסתם שאימונים מאיצים את התהליך אז את יכולה לעשות פעמיים בשבוע אימון קליל כזה בבית אבל את לא חייבת זה פשוט יהיה תהליך ארוך יותר
אין ממש דרך חוץ מדיאיטה ממש חזקה.
אבל אין היגיון בלעשות דיאטה בלי לעשות ספורט.
זה כמו לשאול: איך לצבוע את הקיר בלי צבע?