15 תשובות
^^
למה לא מה אכפת לך?
בתאבון!! ותאכלי ותהני יאללה עדיף לאכול מלא לאכול
שואל השאלה:
למה הלוואי עלייך?
זה לא משהו שאני עושה כדי להשמין.
אני לא שמנה אבל אני גם לא שולטת באכילה שלי ואם אני מתחילה לאכול אני פשוט לא מפסידה
אנונימית
אני עד עכשיו אכלתי 600 קלוריות
אני בדיוק כמוך יש פעמים שאני אוכלת מעל 1000 בארוחה אחת יש פעמים שאני גומרת מרשי פיצה לבד
אנונימית
זה נקרא בולמוס, וזה רע.
שואל השאלה:
גם אני מתאמנת, פשוט הייתי צריכה להפסיק לתקופה כי אני מתאמנת יותר מידי

מה זה קשור
אנונימית
^
זה לא בולמוס אם היא לא מקיאה
אנונימית
קוראים לזה בינג' איטינג ויש גם בולמוס בלי הקאה לפעמים
בולמוס זה התקף אכילה, לא צריך להקחא בשביל זה.
אתה מדבר על בולימיה
שואל השאלה:
אז מה לעשות????
אנונימית
זה בסדר פשוט להבין שזה משהו שלא אמור להיות ברגיל אבל גם לא סוף העולם ופשוט להמשיך את שאר השבוע בלאכול בריא ובכמויות שבדיוק מספיקות עד שאת שבעה. הקטע הוא לאכול עד שאת כבר לא רעבה אבל גם לחכות עשרים דקות אחרי שהתחלתי להרגיש קצת שבעה כי ההרגשה לגמרה של השובע מגיע רק 20 דקות אחרי
יש מישהי שאני מכירה באינסטגרם שעזרה לי עם זה היא נותנת טיפים טובים כמו לא להמנע מדברים כדי שלא יהיה פשוט התקף שאת רוצה רק את זה ואוכלת את זה עד שבאלך להקיא רק כי יש לך אפשרות, תכתבי לי בפרטי אני אתן לך את השם שלה פשוט אסור לכתוב פה
שואל השאלה:
למה אסור לכתוב פה?
אנונימית
יורידו לי נקודות אמינות
שואל השאלה:
אז מה לעשות כדי שתכתבי לי?
אנונימית
תפני אליי בפרטי