10 תשובות
כי יש כאלה שלא מאמינים לגמרי בדבר השני
הם חושבים ככה כי לטענתם לתורה אין ביסוסים מדעיים מוכחים ולכן הם חושבים שזה מנוגד אחד לשני
תני לי הסבר מדעי על איך אפשר לפצל ים ל2
או איך זה שיש נחש מדבר
אנונימי
זה באמת לא סותר.
^^כבקשתך חבר.
שואל השאלה:
למה אתם עונים על דברים שלא שאלתי.
לא אכפת לי אם אתם מאמינים או לא השאלה היתה למה אתם חושבים שזה סותר...
ואנונימי^ יש הרבה דברים שהיו ניסים- שהם מעל הטבע, ואם אתה רוצה תשובה מדיוקת יותר אני לא המקום לזה כי אין לי איך להסביר(אבל אני בטוחה שבאתרים של ערכים וכולי יהיה הסבר) אבל הרבה דברים שהיו כתובים בתורה לאחר מכן התבססו כמדע - אז למה זה סותר?
אנונימית
אנונימי
1. הנחש יכול להיות היצר הרע

2.עובדה: בתורה מתוארת רוח חזקה שנשבה כל הלילה והמים ''חרבו'' ו-''נבקעו''.
השערה: ים סוף זה לא הים האדום אלא אגם גדול (כמו: ''ים המלח'', ''ים הכנרת'') שכיום, אחרי 3200 שנה, הוא כבר לא שרד, התייבש או התחבר לתעלת סואץ או משהו..

1. רוח חזקה הסיטה את המים של האגם ל-2 צדדים ואחרי שהיא הסיטה וכשהיא די הופסקה, בני ישראל עברו ואז המצרים אחריהם. בינתיים כשבני ישראל עברו המים התחילו לחזור לאגם וזרמו עוד ועוד ועוד מים עד הגיעו בגלים גדולים (חומה נוזלית של מים) ואז המצרים טבעו באגם כי אף אחד לא ידע לשחות.
2. הרוח הייתה רוח קפואה שהסיטה את המים לצדדים וגם חצי הקפיאה אותם מה שגרם לסוג של חומה נמוכה של מים (חומה קפואה של מים) והמים הפשירו כשהמצרים עברו ואז הם טבעו באגם כי הם לא ידעו לשחות כמו רוב האנשים בזמן הזה.
3. השערה: המים היו חלק מהים, איזשהו מפרץ אולי. מה שקרה זה שהגיע גל צונאמי (רעידת אדמה, התפרצות הר געש ''סנטוריני'') והוא גרם ל-''שפל'' גדול של המים וגל בנוסף הייתה רוח שגרמה לחלק מהמים להישאר בצד השני (הצד שלא של הים) ואז הגיע הצונאמי והרוח הפסיקה וככה הגיעו מים בגלים גדולים (חומה נוזלית של מים) שהמצרים טבעו מהם כי הם לא ידעו לשחות.
4. השערה: חומה מלשון ''חמה'' כלומר חום, כשהמים היו ''חומה'' הם היו יבשים כאילו. הייתה רעידת אדמה שגרמה לחלק מהאדמה להתרומם קצת ואז היה גשר של אדמה בשביל לעבור. ואז כשהמצרין עברו, האדמה הזאת נפלה שוב ואז באו עליהם גלים מ-2 הצדדים (חומה נוזלית של מים) והמצרים מתו
4 הכי פחות סביר

קרדיט לאדם רעב וסקרן
אם אתה מסתכל על התנך כעובדה ומשווה אז כן
אם אתה מסתכל על התנך כעובדה אבל מותר לך לתרץ כמה שבאלך אז לא, זה לא סותר
אנונימי
הוא אחי- זה כן סותר. אלה שני דברים שונים לגמרי.