6 תשובות
תשאלי אותה אנחנו לא היא
אנונימית
שואל השאלה:
זה אתר לשאילת שאלות אם את לא יודעת תתשובה אל תעני ואל תתחכמי
אנונימית
וואי וואי מישהי עצבנית
אנונימית
אבל רק היא יודעת למה היא עשתה את זה אנחנו לא היינו שם איך אנשים יענו לך
אנונימית
אולי הציפורן בזרת הייתה חלשה או שבורה?
יש כל מיני סיבות
בטיפס והפורם (בטח מה שהיא עשתה לך בשרר האצבעות אם זה לא טיפס) משתמשים בבניה
טיפס זה יותר קל מבחינת הצורה
יש כבר צורת בסיס ואת רק בונה עליה
בפורם את צריכה להכין גם את הצורה
אני למשל כשאני רוצה צורה ריבועית אני עושה עם הטיפס כי זה יותר נוח כי לא צריך לשייך הרבה וכשאני רוצה משהו עגלגל אני עושה בפורם כי אני יכולה לעצב את הצורה

יכול להיות שהיא שינתה בגלל מה שאני כתבתי
יכול להיות שהיא שינתה כי היא ראתה שאולי הציפורניים שלך קטנות ואין לה טיפסים ככ קטנים
יכול להיות שהיא ראתה שטיפס לא מתאים לציפורניים שלך
יש מלא סיבות אני לא יודעת מה בדיוק עבר לה בראש