3 תשובות
אני שמה על היד שלוש לחיצות ככה ופשוט מתחילה למרוח עם ספוגית על הפנים
אצלי יש את המייקאפ של גאד שהוא לא עם לחיצות אלה עם מברשת כזאת כי זה גם מייקאפ וגם קונסילר- מייקאפ מומלץ מאוד! בקיצור אני שמה שלוש נקודות קטנות בכל צד שלוש בכל לחי שלוש במצח ושלוש בסנטר קרם פנים שמים יותר בואו נגיד ככה חח לא מרגישה שצריך יותר אני שמה נטו לאפקט.
אחת בכל לחי ובכל אזור ולחיצה קטנה כזאת