4 תשובות
אם לא תאכלי *כלום* אפילו לא חסה ותעשי מלא ספורט , אז אולי תרדי קילו וחצי
וכנראה שתתעלפי בדרך
וכמובן שהרוב יהיה נוזלים
אנונימית
בדרך ממש לא בריאה
לא ממליצה לך לנסות לעשות את זה
זה יפגע בך ויגרום לך לאכול אחר כך כפול
וככה בדרך כלל מתחילות הפרעות אכילה

קחי את השתי קילו האלה באיזי רדי אותם לאט לאט ובצורה בריאה (כושר , צימצום דברים לא בריאים)

בטוחה שאת מהממת עם ובלי השתי קילו
כן, אבל זה פשוט יהיה 50 אחוז משקל מים שיחזור אליך יום יומיים אחרי, ו50 אחוז שריר, אז טכנית את תרדי במשקל אבל תהיי שמנה יותר
שואל השאלה:
איך?
אנונימית