4 תשובות
זה בסדר
זה בסדר גם אם חודש לא תתאמני
לדעתי האישית? לא.
ככה מתחילים להפסיק עם דברים. אתה מתחיל ללמוד ואז יום אחד פתאום "לא בא לי", ואז זה הופך ליומיים ואז לשלושה ואז אתה מפסיק עם זה לגמרי. אם את מציבה לעצמך מטרות, תלכי אחריהן עד הסוף!
בהצלחה.
אני נגיד עושה ספורט כל יום כבר כמה זמן ויום אחד לא היה לי כוח והיה לי ממש קשה לחזור לעשות ספורט יום יום תמיד אמרתי יאללה עוד יום לא יקרה כלום וקרה ועכשיו אני מנסה לחזור אז אני ממליצה שלא אבל אם באמת אין לך כוח אז תנוחי זה גם חשוב לגוף...