5 תשובות
כן כל עוד את לא מעמיסה יותר מידי על עצמך זה בסדר גמור
בעקרון עדיף שלא, אבל כמו שאמרת ביום שני הרגליים לא יהיו דומיננטיות באימון, ולא תעבדי עליהן כלכך קשה אז בגדול זה לא כזה נורא שתתאמני עוד פעם..

אבל בכללי חשוב מאוד לתת לקבוצת שרירים כלשהי לפחות יום מנוחה אחד כדי לא להפריע לגוף לבצע היפרטרופיה..