21 תשובות
לא אני מתה על זה
Agn
תשאלי את אלכס מהטיקטוק
קצת מוזר אבל אני אוהבת לראות את השינויי מצב רוח שלי אחר כך בתמונות
רק אני עצבנית מידי כדי לצלם את עצמי ? אין מצב אני נכנסת למצלמה עכשיו ומתחילה לצלם אני אשבור את הטלפון
לא מצלמת את עצמי נקודה חחח
וואי זה הכי כיף
וזה עוזר לכזכר במצב הנפשי שהייתי בו ולראות כמה שיותר טוב לי עכשיו
לא כי אני נראת טוב כשאני בוכה ובכללי אבל כיאילו זה סתם מוזר
כן זה קצת מוזר אבל האמת היא שזה ממש עוזר לי ומרגיע אותי חחח, וכן גם אוהבת להסתכל על התמונות אחר כך כי שאני יפה אני הרבה יותר יפה):
אנונימית
אני לא מצלמת את עצמי אבל אני אוהבת להסתכל על עצמי במראה אחרי שאני בוכה ולצחוק על עצמי זה מוזר
אנונימית
אני אוהבת להסתכל על זה כשאני שמחה
כן איך אנשים עושים אצ זה אני עצבנית מדיי בשביל זה
אני עושה את זה תמידד
אני לא מצלמת את עצמי בוכה...
לא מבינה את אלה שכן
ועוד שולחים את זה לחברים שלהם כאילו כמה צומי אתם רוצים לא הבנתי
פעם זה היה ניראלי מוזר ואז עשיתי את זה בשביל תקופה טובה שאעריך אותה מבטיחה זה עוזר
לאלא אני עושה את זה תמיד
בחיים לא עשיתי את זה זה מרגיש לי ככ מוזר
כאילו כמה צומי לצלם את זה ולשלוח לאנשים כאילו מה
אבל יצא לי להסתכל על עצמי במראה בוכה ולהרגיש מטומטמת
למה שאני אצלם את עצמי בוכה
זה פשוט מוזר לי
כן זה מוזר
בגלל זה אני לא עושה את זה
איזה אני מחכה לרגע הזה שאני נהיית אדומה מרוב בכי ונפוחה רק בשביל תמונה