13 תשובות
זה משקל סבבה
הזה סבבה
בת קמה את?

למי שלא הבין, זה בשביל בדיקת הbmi
אנונימי
זה משקל בסדר גמור
לא, זה רזה, אולי גם מאוד
^^^ מביך שלך
^כמה
ולשאלה, את במשקל מצויין, הכל טוב.
בהיבט הבריאותי זה ממש אחלה.
זה סבב לגמרי
שואל השאלה:
^זה שרשם לי רולה
שב בשקט טוב?
אנונימית
את בגובה שלי :) את בנורמה זה נראה משקל מצוין
אבל בעיקרון זה משתנה מגוף לגוף תבדקי את הmbi גם לפי הגיל שלך
אני שוקלת 58 אני עליתי קצת הייתי 55
והטווח הוא בין 54 לשישים ומשהו או שבעים נראלי אני לא זוכרת
השאלה גם אם יש לך חזה גדול/קטן וכו
אנונימית
ואת ממש לא רולה
אנונימית
את לא צריכה להרזות
וואו בנות גבוהות זה יפה בטירוף ואת לא צריכה להרזות
שואל השאלה:
אויש תודה:)
אנונימית