32 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש השביע אותי
לא,עדיף לאכול עוד משהו
לא ודפ זה כלום. לא יודעת אם את/ה בן/בת ובן כמה את/ה אבל אני יודעצ שבנות בנות 13 צריכות לאכול 2000 קלוריות ביום.
^^ממש לא 2000 קלוריות ביום
שואל השאלה:
אם אני כבר שבוע אוכלת את אותה כמות לא יקרה לי משהו, נכון?
צריך 1200 לפחות
שואל השאלה:
אני בת 13
בן אדם עם שרירים במסה לא אוכל 2000 ביום
את פשוט תרדי במשקל^
ממש לא כדאי לך להכנס לזה אם זה לא למטרה חשובה
זה לא הכי טוב לאכול כל כך קצת קלוריות
אחי
2,000 ביום זה ממש לא הרבה
אז התבלבלתי, סליחה, מחילה
בכלל לא, אני יודעת שלא משנה כמה אני "אטיף" לך זה לא יעזור כי את תישארי במחשבה שאת לא מספיק יפה או רזה אז בבקשה ממך רק תשמרי על עצמך!!!!!!!!!!!! אם הגוף דורש אוכל תאכלי אותו ותזכרי שיש דרך נכונה לדברים האלו
שואל השאלה:
קצת קשה לי לאכול בזמן האחרון אז אני אוכלת רק ארוחת בוקר אם אפשר לקרוא לזה ארוחה בכלל
לא חיים
בשינה אתה שורף כמעט אלפיים קלוריות
אתה תהיה ממש חלש אם תמשיך ככה
אנונימית
אז תאכלי גם ערב, אני מבינה שקשה לך באמת! אבל בין הבוקר לערב יש הפרשים עצומים תנסי אני מאמינה בך
תנסי לאכול מאכלים עם דחיסות קלורית גבוהה יותר (טחינה,חמאת בוטנים וכו)גם אם זה לא הרבה לאכול זה עדיף מאשר להישאר עם 500 ביום כי זה לא בריא
לא ממש לא
זה לא הרבה בכלל
בשביל לרזות צריך לאכול 1200 קלוריות ביום. 600 קלוריות זה רק מחצית! זה יכול לגרום לך בטווח הקצר והארוך להיות תשושה, ואת עלולה רוב הסיכויים לעלות את כל מה שתרדי מחדש. דיאטה לא מאוזנת לא יעילה באמת... את יכולה ללכת לדיאטנית, היא תבנה לך תכנית
לא.
אם את לא רעבה באפן קיצוני - כן.
זה אינדבדואלי, למשל אני אוכל לרוב כ1200 קלוריות ביום
אנונימי
גם אם את מכפילה את זה ב2 לא
זה כלום, זה שווה ערך ל 2 שניצלים בערך
סביר, אם כי עדיף פחות.
אנונימי
לא בובה תנסי יותר, זה לא מספיק לגוף שלך בשביל מספיק אנרגיה לכל היום
תסדרי לך 3 ארוחות ביום בזמנים מסויימים ותנסי לשלב שם בשר, פחמימות פירות וירקות
אין בעיה עם לאכול בריא אבל תאכלי יותר 3>
לא ,תאכלי יותר
לא יודעת
לא