9 תשובות
לא מרגישה רע
גנים
הייתי בתת משקל אז..די עובדים על זה אבל עדיין זה קורה שמרגיש קצת רע על זה
זה פשוט לאכול ולא לחשוב יותר מידי להנות מהאוכל
אוכל זה טעים אוכל זה מדהים.
ולא אני לא מרגיש רע, אני מרגיש טוב.
פיצה זה החיים.
מרגישה רע אחרי שאני אוכלת כמעט כל הזמן
למדתי פשוט לא לשים ז*ין/ לאכול בכמות נורמלית ולא יתר על המידה
אני מרגיש רע שאני לא אוכל :-(
כנראה שכן בט אני לא אחת מהם
אני כזאת :)
כשאני רעבה, אני לא מרוכזת. אז אחרי שאני אוכלת, אני יותר ממוקדת בדברים שעליי לעשות. הרעב זה בעצם סוג של "עול" שאני נושאת עד שאני אוכלת בכמות מספיקה.