10 תשובות
זה נורמלי אין סיבה לדאןג
בדיקת הריון
זה לא כזה הרבה
הכל טוב
הכל טוב
אם קיימת יחסי מין שווה לך להיבדק אם לא, אין סיבה לדאוג.
שואל השאלה:
להירגע אני רק בת 13
להירגע אני רק בת 13
אנונימית
זה נורמלי
אם יאחר לך בהרבה זמן תלכי לגניקולוג
אם יאחר לך בהרבה זמן תלכי לגניקולוג
כלום. זה נורמאלי לגמרי
זה נורמאלי הכל בסדר זה קורה לפעמים
הגיוני
המחזור שלך עוד לא סדיר בגיל כזה זה נורמלי לחלוטין אין שום סיבה לדאגה
באותו הנושא: