8 תשובות
תישני
לעשות את זה שוב
שואל השאלה:
אני חייבת ללכת לעבודה
אנונימית
תשכבי ותנוחי
תגידי לעבודה שאת לא מרגישה כל כך טוב ואם אפשר לא לבוא ואולי בהמשך היום תלכי
תקחי את זה קל היום ובחמישי תעשי את זה עוד פעם כי זה הכי טעים
שואל השאלה:
כן אוף גם היום אני יוצאת
יש לי דברים חשובים החום בעבודה ישיבות וכאלה
אז אני אלך ואולי באמת אצא מוקדם ואנוח בהפסקות
אנונימית
תשתי מים תרגיעי את הבטן תשתדלי לאכול דברים קלים