11 תשובות
כן
עדלאידע
עדלאידע
אנונימית
עד דלא ידע בין ברוך אמן לארור מרדכי
אופס
השתכרתי
נהוג.
לא מצווה.
לא אמורים להשתכר כמו שקורה, זה אמור להיות קצת.
אמורים בעיקר לשמוח ואלכוהול תורם לכך.
לא מצווה.
לא אמורים להשתכר כמו שקורה, זה אמור להיות קצת.
אמורים בעיקר לשמוח ואלכוהול תורם לכך.
כן מחר בשש וחצי עושים משתה
(בעיקרון המשפחה שלי)
(בעיקרון המשפחה שלי)
כן
כן
כן, זה חלק מה"שמחה" שאמורים לנהוג בה בחודש אדר.
כן בטח
עדלאידע
עדלאידע
באותו הנושא: