4 תשובות
שואל השאלה:
אני עייפה ובאלי לישון
אני חושבת אולי פשוט לא ללמוד זה רק מבחן אחד ובהיסטוריה
אני עייפה ובאלי לישון
אני חושבת אולי פשוט לא ללמוד זה רק מבחן אחד ובהיסטוריה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא ידעתי שיש לי מחר מבחןן
כני קמה ב6:20 כל בוקר כמה מוקדם אני צריכה עוד לקום):
אני לא ידעתי שיש לי מחר מבחןן
כני קמה ב6:20 כל בוקר כמה מוקדם אני צריכה עוד לקום):
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה אולי ללמוד בבית ספר כשאני אגיע
אני אנסה אולי ללמוד בבית ספר כשאני אגיע
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודהה 3>
אוקיי תודהה 3>
אנונימית
באותו הנושא: