7 תשובות
נשנוש
הייתי מחשיבה בתור נישנוש..
משהו באמצע כזה חחח
זה בסדר זה נשנוש אז..אבל עדיף בנוסף לאכול כריך גם בבוקר בהפסקת 10 או בהפסקת צהריים בבית ספר. נגיד למשל לחם מלא עם גבינה צהובה 9 אחוז וקצת גבינה פטה או בולגרית למריחה..או כריך עם פסטרמה חסה וחומוס למשל ...
אנונימית