7 תשובות
נשנוש
הייתי מחשיבה בתור נישנוש..
נשנוש
נשנוש
משהו באמצע כזה חחח
נשנוש
זה בסדר זה נשנוש אז..אבל עדיף בנוסף לאכול כריך גם בבוקר בהפסקת 10 או בהפסקת צהריים בבית ספר. נגיד למשל לחם מלא עם גבינה צהובה 9 אחוז וקצת גבינה פטה או בולגרית למריחה..או כריך עם פסטרמה חסה וחומוס למשל ...
אנונימית
באותו הנושא: