6 תשובות
שאלת השאלות
תאמרי שאת לאחרונה חושבת על זה שאת רוצה מישהו לדבר איתו ושאת לא מרגישה ממש נוח איתה
מצטרפת לשאלה
פשוט תגידי לה שאת צריכה פסיכולוג כי קשה לך, וכשתלכו לפסיכולוג היא כבר תגלה בגלל שתמיד אחרי שיחה ראשונה הפסיכולוג מספר להורה את מה שאת עוברת
חסבולה - אני ממש לא חושבת שהפסיכולוג תמיד מספר להורה. זה אפילו גובל בהפרה של זכויות המטופל. אולי אם יש חובת דיווח זה מגיע להורה, במצבים כמו פגיעה עצמית או אבדנות. זכותה המלאה של השואלת ללכת לפסיכולוג ולבקש שלא יספר הכל לאמא שלה.
הוא לא מספר הכל אבל אם זה מישהו שהוא מתחת לגיל 18 הוא חייב לספר לאמא לפחות בערך מה הילדה שלה עוברת
באותו הנושא: