2 תשובות
נראלי זה תלוי במורה. אולי מחצית ב 10 אחוז אבל לא נראלי. אבל אני דיי חושבת זלא
לא, הציון במבוא לכימיה הוא ציון פנימי בתעודת הבגרות שכל מה חשוב בו הוא לעבור כדי לקבל תעודת בגרות. הציון עצמו במבוא לכימיה לא נכנס לחישוב ממוצע הבגרויות.
באותו הנושא: