4 תשובות
נשמע בסדר
סבבה לגמרי
אבל עד הערב יש לך מלא זמן,תאכלי משהו באמצע
אבל עד הערב יש לך מלא זמן,תאכלי משהו באמצע
זה טוב. ממליצה בחביתה יותר מביצה אחת ובמקום לאכול את התפוחי אדמה והקישוא בבוקר, לאכול בצהרים. בבוקר תאכלי ירקות לייד וזה מושלם
מעולה לגמרי
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: