9 תשובות
ממש התבאסו? מה כבר רשמת עליהם חחח
נשמע כמו ספאם, זה בטוח מוולט?
כן נשמע מוזר
שואל השאלה:
כן אני אשלח צילום מסך יותר ברור
כן אני אשלח צילום מסך יותר ברור
^תשימו אותו בקישור למעלה במקום
שואל השאלה:
זה מוולט
זה מוולט
זה נשמע כאילו הם פשוט לא הבינו למה נתת להם דירוג נמוך אבל בכל זאת לא הייתי סומכת על זה
לדעתי תגידי שכן, אם הם מתקשרים ולא בא לך תרשמי להם בווצאפ, יש מצב גדול שתקבלי פיצוי
תגידי שכן
הם כנראה יתקשרו אלייך ואז תסבירי מה קרה
יש מצב שתקבלי פיצוי (קינוח על חשבונם, הנחה כלשהי)
הם כנראה יתקשרו אלייך ואז תסבירי מה קרה
יש מצב שתקבלי פיצוי (קינוח על חשבונם, הנחה כלשהי)
באותו הנושא: