16 תשובות
כי זה שבוע.. זה צריך להיות לטווח הארוך, בכל מקרה תאכלי יותר, זה ירידה שתבוא עם נזק לטווח הרחוק... זה לא שווה
שואל השאלה:
כן אבל הייתי אמורה להרזות 600 גרם
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו 700
אנונימית
את נשקלת אחרי שירותים ובבוקר?
כי את צריכה גם לשרוף קלוריות
בכל מקרה זה כלום, 600 גרם יכול להיות גם סנדוויץ' שיושב לך בקיבה ויצא בשירותים.. עד שלא תרדי כמה קילו לא תראי אם זה באמת שומן או סתם אוכל שיושב שקיבה
את צריכה בנוסף גם לעשות ספורט לשרוף קלוריות אם אוכלים בריא ולא שורפים קלוריות כלום לא ישתנה אולי טיפה אבל יקח יותר זמן
שואל השאלה:
אין לי מספר 2 בבוקר אז אני נשקלת אחרי פיפי
אנונימית
^^ לא.. הנטרלי שלה הוא מינימום 1500 קלוריות ויותר, אם היא אוכלת 800 היא תרד.. היא לא צריכה לשרוף עוד.. זה גירעון מטורךף אני לא מדברת על מבחינה בריאותית עד כמה שזה מסוכן
שואל השאלה:
לא צריך לעשות ספורט בכלל הגוף שורף לבד רק מלחיות .-.
אנונימית
^ נכון.. בכלל זה את יכולה לאכול יותר ועדיין לרדת, אבל לשמור על הבריאות שלך.. בבקשה תאכלי עוד❤
שואל השאלה:
יש לי 3 קילו לרדת שלא יורדים סיוט
אנונימית
עדיף להוסיף לזה אימון בוקר
^ קודם שתאכל יותר. היא תאבד הכרה אם תוסיף לעצמה עוד אימון ותמשיך עם הגרעון הגדול הזה.. זה באמת מדאיג אותי ❤❤
אל תאכלי כל כך קצת גם אם ירדת וגם אם לא, לכי למישהו מקצועי שיתן לך תפריט מסודר
אל תמשיכי ככה זה יכול לגרום לנשירת שיער, חוסרים בגוף,עוד בעיות רפואיות , הפרעות אכילה וכו

כמו שאמרו מעלי לעשות אימון לא כדאי במיוחד אם את לא אוכלת מספיק
את בטוחה שאת מחשבת בלי שצריך? ובלי קשר, גם אני הייתי עושה את זה פעם ובגלל זה הפסיק לי המחזור, נהייתה לי נשירה ועוד מלא דברים מזעזעים אז תחשבי על זה לפני שאת עושה את זה. זה לא בריא.
אנונימית