8 תשובות
אם את אוהבת את זה, יהיה לך קל
הכל בנקודת הגישה שלך.
"קשה" זה כמו טעם.. זה אינדיבידואלי..אם את תבואי בגישה שזה כיף והכל קליל וגם אם יש משהו לא מובן, את תצליחי להבין בסופו של דבר, ואת מגיעה עם ראש פתוח של לקבל חומר ולהשכיל... העל יהיה בסדר!
בן דוד שלי היה שם
והוא אמר שהיה לו סיוט
כן מאוד
שואל השאלה:
מסתבר שאני בכיתה מדעית
אז מסתבר שכול הכיתה תלמד ביולוגיה כי זה חובה
וחובה שניקח 2 מגמות
זה אומר שכיאלו אני לומדת השנה ביולוגיה,כימיה, ביוטכנולוגיה
אנונימית
לא למדתי אז לא יודע אם המקצוע קשה, מה שכן אני יכול להגיד לך זה שבהתחלה יהיה לך קשה אבל את תתרגלי עם הזמן לעומס ותסתגלי, אני אומר מהניסיון שלי במגמת הנדסת תוכנה למרות לדעתי ביוטכנולגיה והנדסת תוכנה הן מגמות דומות מבחינת השקעה
שואל השאלה:
אני יכולה
אבל אני כבר התחברתי לכיתה
כי היה לנו מכינה ואנחנו כבר מכירים אחד לשני ממש טוב
אנונימית
כן אחושרמוטה זה למה פרשתי