5 תשובות
ערבית זה אחלה, ביולוגיה צריך יותר השקעה, אם את מסוגלת להתמיד ולהשקיע, לא תיהיה בעיה
ערבית סבבה
ביולוגיה......
עם רצון, יכולת והתמדה אני מבטיח שאת/ה יכול/ה לעשות את זה
אם את/ה באמת אוהב/ת את זה, אז יהיה לך קל
אני לא הייתי בביולוגיה אבל שמעתי קשה רצח
ערבית כן הייתי, היה לי קשה מאוד והחומר של הבגרות נוראי, לא הייתי בוחר בזה