5 תשובות
ערבית זה אחלה, ביולוגיה צריך יותר השקעה, אם את מסוגלת להתמיד ולהשקיע, לא תיהיה בעיה
ערבית סבבה
ביולוגיה......
ביולוגיה......
עם רצון, יכולת והתמדה אני מבטיח שאת/ה יכול/ה לעשות את זה
אם את/ה באמת אוהב/ת את זה, אז יהיה לך קל
אני לא הייתי בביולוגיה אבל שמעתי קשה רצח
ערבית כן הייתי, היה לי קשה מאוד והחומר של הבגרות נוראי, לא הייתי בוחר בזה
ערבית כן הייתי, היה לי קשה מאוד והחומר של הבגרות נוראי, לא הייתי בוחר בזה
באותו הנושא: