9 תשובות
שואל השאלה:
(ארוחת בוקר)
אנונימית
אני חושבת שכן
כן אחלה
אבל בכללי כדאי לחלק את החלבון שאת צריכה לצרוך במשך כל היום.
אבל זה גם תלוי בהרבה דברים תבדקי מה עובד לך.
תלוי מה המכסה הקלורי שאת עובדת איתו
זה אומר ש160 גרם מתוך ה470 הם חלבון. זה יחס בסדר
תלוי כמה קלוריות את רוצה לאכול אבל. כי אם את אןכלת 1000 לדוגמה כל יום אז זה לא טוב בכלל
שואל השאלה:
למה שאני אוכל 1000? אני אוכלת 1500
אנונימית
אני לא יודע כמה את אוכלת זה היה דוגמה
באותו הנושא: