5 תשובות
לא
שואל השאלה:
אבל אני רוצה לרדת מהר
אנונימי
אם אתה רוצה לרדת באחוזי שומן זה אחלה.
אם את רןצה לעלות מסת שריר זה קצת מדי
שואל השאלה:
רוצה להתחטב לרדת באחוזי שומן כן
אנונימי
נשמע מעט מידי, אבל זה נורא תלוי בגובה ובמשקל.
בעיקרון גרעון קלורי תקין הוא 300-500, יותר מזה אתה פשוט תכניס את הגוף למצב הישרדותי ואז הכמות קלוריות שהגוף שורף תרד ואתה רק תאגור שומן
אתה רק תיפגע בהורמונים ובגוף, ולא תתקדם באימונים במיוחד עם נפח של 5-6 אימונים בשבוע על גרעון קלורי מוגזם.
נורא מאכזב אותי כל אלה שמחפשים "לרדת מהר" כי בסוף בחודשיים איכותיים
שתעלה מסת שריר ותוריד קצת אחוזי שומן אתה תראה יותר טוב כי היחס בין שומן לשריר יתאזן קצת
ואם תמשיך להתמיד השמיים הם הגבול, אבל אתה ממהר לתחרות של מר אולימפיה בטח.
הפחד הכי גדול זה שתהפוך להיות שחיף או סקיני פאט