7 תשובות
שואל השאלה:
לא יותר מידי?
אנונימית
אני בת 15 שוקלת 68 מה הבעיה
אנונימית
לא. זה מצוין. לא צריך לאכול ככה כל יום, אבל זה ממש נחמד לאכול ככה לעיתים.
לא זה זוועה
מה קרה
זה הגיוני
זה מעולה!! כל הכבוד לך.