3 תשובות
שואל השאלה:
מתח אני מתחיל חימום ופולי עליון אני עושה בגריפ צמוג
מתח אני מתחיל חימום ופולי עליון אני עושה בגריפ צמוג
אנונימי
מקסים
חזק אחי! גם אני התחלתי להתאמן אבל בינתיים רק כואבים לי השרירים.
באותו הנושא: