21 תשובות
זה לא נכון
אנונימית
מאיפה הבאת את הנתונים האלו?
וגם במידה וזה נכון, זה בלי סיבה מיוחדת, פשוט ככה יצא
מי אמר לך את זה? אני אשכנזי ימני
אנונימי
שואל השאלה:
אממ.. זה כן.. זה נכון

ודיי להתפס על קטנות^ לא הכללתי אמרתי רוב. ואני מזרחית שמאלנית בעצמי, אנשים מסוגי ומסוגך- מיעוט.
אנונימית
את אומרת את זה על פי מה זאת מכירה ורואה?
ממש לא
רוב החרדים ימנים ויש מעט מאוד חרדים מזרחים
אנונימי
^^^ מה הקשר גנים
הנתונים שהבאת הם לא נכונים
ומאיפה הבאת את הנתונים האלה? נשמע לי די מצוץ מהאצבע
שואל השאלה:
בואו, זה המצב הנתון בארץ ואתם יודעים שזה נכון מה שאני אומרת אז אני לא מבינה על מה כל ההקטנת ראש הזאת וההתכחשות.. אני מנסה להגיע לסיבה אז תעזרו במקום להעמיד פנים שאני טועה מה הקטע
אנונימית
זה שטויות
אני לא יודעת אם זה נכון אבל אם כן אז זה בגלל חינוך...
שואל השאלה:
^^אוקיי אבל דיברתי על אזרחים פשוטים כמוני כמוך לא על מנהיגים, וכן אני מודעת לזה.
אנונימית
אני ימני אשכנזי
ואת האמת שזה כן נכון, רוב הימנים הם מזרחים ורוב השמאלנים הם אשכנזים
זאת מכיוון שהימין מזוהה עם השמרנות והשמאל מזוהה עם פרוגרסיבות
לרוב יהדות ספרד הם יותר שמרנים ואירופים מזוהים עם פרוגרסיביזם
אירופה נאורה.
זה למה.
^ כל הנאורות של אירופה הביאה לכך שכל המסתננים הסודנים האפריקאים הערבים עוברים לאירופה
יום אחד אירופה תקרוס מרוב כל המסתננים, צרפת כבר קורסת מכל הערבים שם
הנאורות של אירופה גם קידמה חלק מהעולם חמישים צעדים קדימה.
^ ותוביל לקריסתה בעוד כמה שנים
תאמת שגם אני שמתי לב למשהו דומה אבל זה באמת לא כולם ככה
אנונימי
שואל השאלה:
^זה מה שאמרתי..
אנונימית
מסטולה שמאלנית
אם אני רוצה להזמין אובר בלונדון בסבירות גבוהה הנהג יהיה מוסלמי
אירופה מתמלאת במוסלמים ויום יבוא ויהיה ראש ממשלה מוסלמי באירופה ועוד בעיות