4 תשובות
אז תלכי לישון עכשיו תקומי עוד שעה שעתיים לארוחת צהריים וזהו
תעסיקי את עצמך, פייסבוק, מחשב טלוויזיה לכי לחברות ותשתי קפה או משקאות עם קופאין זה מעורר (:
אנונימי
תעשי פעילות כל הזמן
אני הייתי ממליצה לך ללכת לישון אבל אם כנראה זה חשוב ואת חייבת להישאר ערה
תשתי קפה או שתיה עם קפיאין כל כמה זמן
מקווה שעזרתי:)
תשתי קפה או שתיה עם קפיאין כל כמה זמן
מקווה שעזרתי:)
באותו הנושא: