8 תשובות
אני אומר כנראה זה הסיבה הכי הגיונית
מאיפה לך שלא עלית רק בשומן
אני לא בא לרדת אני בא להגיד לך
כן כי יש לך פחות אנרגיה (פחמימות)
כן זה הגיוני
אתה יורד באחוזי שומן כי אוכל פחות, ובגלל שאתה אוכל פחות אתה גם מרגיש חלש יותר
שואל השאלה:
בחייאת מי שבאמת לא יודע עדיף שאל תגיבו
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מה קשר?? מי אמר שעליתי רק בשומן?
אנונימי
כנראה במסה עלית רק בשומן ולא במסת שריר
ואז כשהתחלת חיטוב כל השומן נעלם