7 תשובות
בעד! יותר בעד ממני אין!!
בעד
רוב העם בעד.
בגץ תמיד פוסק לטובת המחבלים והערבים
בגץ תמיד פוסק לטובת המחבלים והערבים
לא בעד ולא נגד. חייב להיות איזון שיצור דמוקרטיה אמיתית
הכי נגד שיש
נגד
מי שרושם בעד, חכו חכו תראו איך ישראל הולכת להרס, כל המפגינים יפסקו מעכשיו לעשות מילואים, חברות ההיטק ימשכו כספים ואנשים יפסיקו לשלם מיסים, אז המדינה לא תוכל להתקיים וכל צבאות האיוב יפלשו לפה.
מי שרושם בעד, חכו חכו תראו איך ישראל הולכת להרס, כל המפגינים יפסקו מעכשיו לעשות מילואים, חברות ההיטק ימשכו כספים ואנשים יפסיקו לשלם מיסים, אז המדינה לא תוכל להתקיים וכל צבאות האיוב יפלשו לפה.
ברור שבעד!!!
באותו הנושא: