9 תשובות
בעד, צריך לרסן את בית המשפט
נגד זה לא לטובתינו זה לטובת הפולטיקאים המושחטים לא משנה אם שמאל או ימין כל ה120 חברי כנסת אגואיסטים
בעד. אני לא בעד זה שישלטו בי אבל אם צריך לבחור בין שופטים שבוחרים את עצמם לחברי כנסת שההורים ואחים שלי בוחרים אז אבחר באפשרות השניה.
אנונימית
שואל השאלה:
^ מי אמר שזה מה שכולם אומרים?
אנונימית
בעד
כתבתי על זה בשאלה אחרת, אין לי כוח לכתוב שוב.
בכל מקרה, יש קצת מידע על הרפורמה בקישור הזה:
(למרות שהרפורמה תהיה כנראה בסגנון של המתווה החדש שידונו עליו מחר)
בעד
כי הרפורמה באה כדי להפריד רשויות
מה שכולם רוצים
נגד!
הרפורמה הזו והחוקים האלה הולכים להשמיד את הדמוקרטיה לדעתי.
את רוצה דמוקרטיה?
אז הפרדת רשויות