6 תשובות
היה לי הפרעות אכילה... לא ממליצה
גירעון קלורי ומשמעת עצמית
לשתות הרבה מים , לאכול אוכל דל בקלוריות אבל משביע , לעשות פעילות גופנית בדופק גבוה ששורפת הרבה קלוריות לדוגמא ריצה ,קפיצה בחבל .
אם זה עוזר לך להכין תפריט מסודר בשביל להיות עקבית עם האוכל גם טוב
הכי חשוב אבל פעילות גופנית , לחסוך רק באוכל ולהיות רעבה כל היום לא יעזור לך בכלום ויפגע בך נפשית רק
שתיתי הרבה (זה גורם יותר להפרשות)
לאכול דברים עם פחות שומן וסוכר
ולאכול סלט בתחילת ארוחה זה מנקה את הקיבה
ולהיות בגירעון קלורי
תראי
הפרעות אכילה לא מומלץ.
תסתכלי על זה ככה:
אם את נכנסת להפרעת אכילה, את בכל מקרה תעלי את מה שירדת ואולי אפילו כפול.
אם תעשי את זה בצורה מבוקרת, בריאה ונכונה- גם תחסכי מעצמך סבל וגם תוכלי לשמר את התוצאות שתגיעי אליהן. על הדרך תסגלי לעצמך גם אורח חיים בריא!
תפני לתזונאית מהקופת חולים שתעזור לך לבנות תפריט ותקבעי תוכנית אימונים שמתאימה לך :)