7 תשובות
לאהוב את זה
ירדתי במשקל כי לא אכלתי כלום אבל זאת ממש לא דרך, פשוט הרצון שלי להתחטב היה גבוה יותר אבל בבקשה אל תלמדי ממני, תלכי לדיאטנית היא יכולה לעזור לך❤
אני לא יודעת תאמת
יום אחד באמת פשוט איבדתי את ההנאה מאוכל שממש אהבתי פעם
והעובדה הזאת מלחיצה אותי
כי זה הגיע למצב שאני לא אוכלת כמו שאני אמורה וזה לא בריא...
אז לא מומלץ
לא לאכול לא יוריד לך את החשק
תבדקח כמה את צריכה להכניס ביום ותוכלי מה שבא לך לכמות הקלוריות שלך וככה זה יעזור לך
תאכלי שלוש ארוחות מסודרות ביום תשני מוקדם וכשאת רעבה או שאת מרגישה שמתחיל לך התקף אכילה תשתי מים הרבה מים ואם את לא יכולה להתאפק תאכלי חטיף אנרגיה של 90-100 קלוריות ❤
שואל השאלה:
אני אצל דיאטנית להפרעות אכילה
ולא בדיוק עוזר
שואל השאלה:
גם ל ייש ימים שאני לא אוכלת כלום ומצמצמת ואז יש התקפי אכילה ולא יורדים מזה
ולאכול מסודר אני לא מסוגלת כי אני רעבה רוב הזמן ואני רוצה שירד לי החשק לאכול