10 תשובות
כן. אני לא רוצה חיסורים ויש לי עבודה להגיש
כן
כן
אני עצלנית ולא נפגשתי עם חברים בחופש אז זאת הזדמנות
אני עצלנית ולא נפגשתי עם חברים בחופש אז זאת הזדמנות
לצערי כן כי יש לי מבחן
כן זה יום קצר אצלנו אז אני הולכת לא בא לי חיסורים
כן לצערי יש ארבע שעות מגמות
לא באלי חיסורים
לא באלי חיסורים
לא
כן, יש לי מחול. מישהו צריך להכין את הריקוד לטקס
באותו הנושא: