4 תשובות
לשמוע מוזיקה מרימהה!
תשמעי מוזיקה,תשתי מים, תראי טלווזיה,תהיי רגועה,תעשי דברים שאת אוהבת
החיים הם טובים הכל טוב והכל תמיד נגמר כמו למשל ממה שאת בדיכאון בגללו יהפוך לטוב רק חכי עוד טיפה זמן והכל ישתפר
יקרה,
קראתי את השאלה הקצרה שלך ושמעתי את המצוקה. את הכובד, את הייאוש, את חוסר התקווה. אבל גם את הקריאה לעזרה. 'מה לעשות'?
האם יש מישהו בעולם שאת סומכת עליו ויכולה לשתף אותו ברגשות שלך? זה מאוד עוזר לשתף.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת ומזמינה אותך אלינו לצ'אט אנונימי לגמרי. בצ'אט תוכלי לבחור מה וכמה לשתף, ומהצד השני מישהו יקשיב וינסה לחשוב ביחד איתך על דרכי התמודדות.
מצרפת כאן טקסטים קצרים בנושא, שאולי יהיו לך לעזר:
https://sahar.org.il/category/articles/depression/
וכן פודקאסט בנושא:
https://omny.fm/shows/i-m-not-well/f6f55cf6-5848-4638-b5df-ad49006f99b9
אל תישארי עם זה לבד,
מחכים לך בצ'אט,
שלך,
מתנדבת סה"ר
קראתי את השאלה הקצרה שלך ושמעתי את המצוקה. את הכובד, את הייאוש, את חוסר התקווה. אבל גם את הקריאה לעזרה. 'מה לעשות'?
האם יש מישהו בעולם שאת סומכת עליו ויכולה לשתף אותו ברגשות שלך? זה מאוד עוזר לשתף.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת ומזמינה אותך אלינו לצ'אט אנונימי לגמרי. בצ'אט תוכלי לבחור מה וכמה לשתף, ומהצד השני מישהו יקשיב וינסה לחשוב ביחד איתך על דרכי התמודדות.
מצרפת כאן טקסטים קצרים בנושא, שאולי יהיו לך לעזר:
https://sahar.org.il/category/articles/depression/
וכן פודקאסט בנושא:
https://omny.fm/shows/i-m-not-well/f6f55cf6-5848-4638-b5df-ad49006f99b9
אל תישארי עם זה לבד,
מחכים לך בצ'אט,
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: