5 תשובות
היי כן אני פשוט ניסיתי לאכול פחות דברים לא בריאים ולעבוד על כך
בוקר ארוחה בריאה של פרי או מעדן
צהוריים בשר בלי פחמימה
ובערב פרוסת לחם
ארוחות בניין פרי
אם עזרתי אשמח לפרח
שואל השאלה:
היי אשמח לדעת מה הכי עזר לך בתהליך איך הגעת לזה בצורה בריאה
אנונימית
עזר לי בעיקר ספורט ותעסוקה אחרת מלאכול
רעב לפעמים נובע משיעמום
אשמח לפרח❤
אני הפסקתי לאכול סוכר מעובד ואכלתי רק סוכר ממקורות טבעיים כמו דבש וסילאן
זה גרם לזה שאוטומטית אכלתי פחות שטויות
ירדתי מזה 20 קילו והגוף שלי ממש התחזק ונהיה בריא יותר
אבל יחסית קשה להתמיד בזה כי אנחנו מכורים לסוכר..
והדבר הכי חשוב שהקפדתי עליו זה לאכול עד שאני שבעה, בלי הגבלות של כמויות❤
אנונימית
נכון אני מסכים איתך קשה להתמיד
אבל תנסי לאכול דברים משביעים וככה באמת תייהי שבעה כלומר לא לאכול ממתקים ושטויות אלה סתם קלוריות של משביעות
אם צריכה עוד שאלה או עזרה אני פה ירדתי בסביבות ה15 קילו