12 תשובות
הכל הגיוני אבל נשמע שזה משפיע עלייך בצורה לא בריאה
דברי עם ההורים או עם פסיכולוג
ואם את רוצה לדבר או משהו אז חופשי
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
הגיוני אבל אם זה עושה לך רע תדברי על זה עם מישהו, מקווה שיצליחו לעזור וזה יסתדר
אם הילדים של השואה היו קוראים את זה הם היו מתאבדים באותו רגע , זה יהיה הנכדים שלהם.
את צריכה להפסיק לתת לחולשה הזאת לשלוט בך. זה בדיחה שמזה את מקבלת "התקף חרדה". תתבגרי.
שואל השאלה:
תגיד אתה יודע מה זה הפרעות אכילה?
אתה לא יודע עם מה אני מתמודדת ומה עובר עלי אז לפני שאתה כותב דברים כאלה תחשוב קצת
אנונימית
ליצנית. אולי אני נשמע קלישה , אבל יש אנשים שאין להם מה לאכול ואת בוכה כי "אכלתי יותר מדי" . את זה לא תשמעי מאף אחד. הם יתנו לך להמשיך להיות חלשה ככה. תתבגרי
^יש דרך להגיד את זה, אני בטוחה שקשה לה והיא לא סתם ככה אז תירגע, זה סתם יוצא רע ויכול לגרום לה להרגיש יותר רע עם עצמה
אם אני אגיד את זה נחמד המסר לא יעבור
שואל השאלה:
יודע מה אני מאחלת לך לעבור את מה שאני עוברת באמת ואז נראה אותך מדבר.
אנונימית
נכון את צודקת , בגלל זה אני בן אדם שמח שלא צריך פסיכולוגית
ואת בוכה כי אכלת יותר מדי.
את צודקת , ואני בסיטואציה הגרועה יותר.
וואי פשוט תפסיק, אתה סתם עושה לה רע, זאת לא הדרך!
אל תתייחסי אליו ואם את צריכה משהו אני תמיד פה :)