10 תשובות
היא חצי נראלי
אני מגדירה את עצמי כימנית ואני חושבת ככה פשוט עם תוספת..
הארץ של יהודים אבל אין בעיה שגרים פה ערבים כל עוד הם לא פוגעים בנו
כן קצת. אבל מה זה משנה?
אין בעיה שיהיו לך דעות שמאלניות, זה רק מראה שאת יותר בכיוון של שלום ובלי מלחמות.
לא
לחשוב שאנחנו יכולים פשוט להעיף מכאן מיליונים של אנשים רק בגלל העדה שלהם זו דעה ימנית קיצונית
לכן הדעה שזו מדינה יהודית אבל גם ערבים יכולים לגור כאן היא ניטרלית וגם ימני יכול להחזיק בדעה זו
אנונימית
שואל השאלה:
חחח זה לא דעה שלי
אני ימנית לגמרי
תודה שעניתם(;
אנונימית
^^^זה לא נכון כי יש מלא דעות שמאלנית נוראיות
מצטרפת לאולף הבת
עצוב שלאט לאט מביאים אנשים לא יהודים לפי חוק השבות שסבא סבתא היו יהודים והם כבר לא ולאט לאט מטשטש הזהות היהודית במדינה
לא
אני למשל ימני והדעה שלי היא שהארץ היא של היהודים אבל ערבים יכולים לגור פה אם הם לא מתנגדים לזה ורוצים להרוג אותנו
זו הדעה של רוב הימניים
לא אבל זו דעה הגיונית